سامانه آموزشی و اطلاع رسانی نوین آپدیت

سامانه تایید شده نوین آپدیت

سامانه آموزشی و اطلاع رسانی نوین آپدیت

سامانه تایید شده نوین آپدیت

طبقه بندی موضوعی

بعد از ارائه چند نسخه آزمایشی بالاخره نسخه نهایی ورژن 7 از نرم افزار امنیتی ESET توسط این شرکت منتشر شد. از نسخه 5 ویرایش Home به بعد شرکت ESET امکان تغییر سرور آپدیت و تعیین مسیر فایلهای آپدیت جهت آپدیت آفلاین را در این نرم افزار غیر فعال کرده بود که با راه حل های ارائه شده این امکان فعال شد. در نسخه 6 با فعال کردن دکمه Edit برای تغییر سرور نمای نرم افزار دارای تغییراتی می شد ولی در نسخه 7 دوباره به حالت قبلی برگشته و فعال کردن امکان ویرایش سرور آپدیت تغییری در ظاهر نرم افزار ایجاد نمی کند.

جدای از غیر فعال شدن امکان تغییر سرور آپدیت از نسخه 5 به بعد نیاز به فعالسازی آنتی ویروس در محصولات ESET گنجانده شد که راهی برای جلوگیری از استفاده غیر قانونی از آن بود. سافت گذر هم با ارائه نسخه های از پیش فعال شده این مشکل را برطرف کرد. البته نسخه هایEndpoint نیازی به فعالسازی ندارند.

برای نسخه 7 هم راه حل فعالسازی توسط سافت گذر (توسعه دهنده این نرم افزار) ارائه شده است. یک راه حل استفاده از نسخه های کرک شده است که در آنها نرم افزار نیازی به فعالسازی نداشته و قابلیت تغییر سرور و آپدیت آنلاین از سرورهای غیر از ESET و همچنین آپدیت آفلاین با تغییر مسیر فایلهای آپدیت را دارد.

 

ویژگیهای جدید نسخه 7:

- سیستم پیشرفته تر با گزینه های بیشتر برای محافظت در مورد تهدیدها و آسیب پذیریها

- امکان Device control که با امکان Removable Media در نسخه های 5 و 6 جایگزین شده است و برای محافظت بیش تر از سیستم در برابر ویروسهایی که از دستگاه های ورودی به سیستم وارد می شوند است.

- اسکن پیشرفته حافظه برای زیر نظر گرفتن رفتار برنامه های قابل اجرا

- سیستم پیشرفته برای جلوگیری از نرم افزارهایی که باعث ورود ویروس به سیستم می شوند مانند مرورگرها و نرم افزارهای مدیریت ایمیل

- شناسایی و مسدود کردن سایتهای Phishing و دزدی اطلاعات

- پاکسازی تخصصی فایلها

- پلاگین های قابل یکپارچه شدن با آفیس و Windows Mail برای کنترل بهتر آلودگی های ناشی از انها

- سازگاری کامل با ویندوز 8 و حتی ویندوز 8.1 به صورت کامل

 

سیستم مورد نیاز جهت نصب نرم افزار:

Microsoft® Windows® XP

400 MHz 32-bit (x86) / 64-bit (x64)

128MB RAM of system memory

320 MB available space

Super VGA (800 x 600)

Microsoft® Windows® 8.1, 8, 7, Vista, Home Server

1 GHz 32-bit (x86) / 64-bit (x64)

512MB RAM of system memory

320 MB available space

Super VGA (800 x 600)

روش فعال کردن دکمه Edit :

جهت آپدیت آنلاین از سرورهای به غیر از ESET و تعیین مسیر فایلهای آپدیت روی هارد جهت آپدیت آفلاین از روش زیر عمل کنید:

در حالت Safe Mode با اجرای دستور regedit از منوی Run (Winkey+R ) وارد رجیستری ویندوز شوید و به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info ]

مقدار PackageFeatures  را با کلیک بر روی آن از 53 به 54 تغییر دهید. رجیستری را ببندید و ویندوز را Restart کنید.

جهت فعالسازی:

هم می توانید از اکانتهای معمولی شرکت ESET که با EAV شروع می شوند استفاده کنید. هم می توانید از Username و password های Trialاستفاده کنید و هم می توانید از اکانتهای سایت novinupdate.com استفاده کنید. در صورت استفاده از اکانتهای معمولی شرکت ESET که البته پیدا کردن مورد معتبر آنها مشکل است نرم افزار شما تا تاریخ انقضای آن فعال می ماند که البته این اکاننتها زودتر از زمان انقضای خود بلک لیست می شوند و از کار می افتند.

در صورت استفاده از اکانتهای Trial آنتی ویروس شما به مدت 30 روز فعال می شود ولی در صورت استفاده از اکانتهای سایت novinupdate.com آنتی ویروس شما بدون تاریخ انقضا به مدت نامحدود فعال می شود.

 

نکات:

1- در صورت استفاده از اکانتهای سایت novinupdate.com بعد از فعال کردن دکمه Edit به روش گفته شده و یک بار آپدیت موفقیت آمیز آنتی ویروس، سیستم خود را Restart کنید تا نرم افزار بدون محدودیت زمانی Activated شود.

3- نسخه های کرک شده بعد از نصب Activated است و دکمه Edit در آنها فعال است. 

4- نسخه های کرک شده برای آپدیت آنلاین نیاز به Username و Password دارند که یا از سایت novinupdate.com می توانید تهیه کنید یا در اینترنت جستجو کنید. 

5- نسخه هایی که در بعضی سایتها به عنوان کرک شده ای که نیاز به Username و Password ندارد منتشر شده است طوری دستکاری شده اند که سرور آپدیت پیش فرض آنها روی سرورهایی از ESET تنظیم شده است که اولا آپدیت ناقص و آزمایشی ارائه می کنند و ثانیا حجم آپدیت دریافتی از آنها خیلی بیشتر از آپدیتهای اصلی و استاندارد است و همچنین احتمال از کار افتادن این نسخه ها و شناسایی نکردن بعضی ویروسها وجود دارد. 

6- جهت نصب بدون مشکل نسخه کرک شده نام فایل نصبی را تغییر ندهید.

7- وقتی از Username‌ و Password موجود در اینترنت که مدت دار هستند استفاده می کنید یک تاریخ انقضای لایسنس روی نرم افزار ظاهر می شود که تاثیری روی کرک بودن آن ندارد.


توجه:

دانلود نسخه 8 نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی نود32 (32 و 64 بیتی)


دانلود نسخه ۷ نرم افزار :

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی