سامانه آموزشی و اطلاع رسانی نوین آپدیت

سامانه تایید شده نوین آپدیت

سامانه آموزشی و اطلاع رسانی نوین آپدیت

سامانه تایید شده نوین آپدیت

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ویژگیهای جدید نسخه 8:

- سیستم پیشرفته تر با گزینه های بیشتر برای محافظت در مورد تهدیدها و آسیب پذیریها

- امکان Device control که با امکان Removable Media در نسخه های 5 و 6 و 7 و 8 جایگزین شده است و برای محافظت بیش تر از سیستم در برابر ویروسهایی که از دستگاه های ورودی به سیستم وارد می شوند است.

- اسکن پیشرفته حافظه برای زیر نظر گرفتن رفتار برنامه های قابل اجرا

- سیستم پیشرفته برای جلوگیری از نرم افزارهایی که باعث ورود ویروس به سیستم می شوند مانند مرورگرها و نرم افزارهای مدیریت ایمیل

- شناسایی و مسدود کردن سایتهای Phishing و دزدی اطلاعات (البته نه به بهانه مسدود کردن سافت گذر)

- پاکسازی تخصصی فایلها

- نصب سریعتر و با قابلیت اطمینان بالاتر (که البته توانایی مقابله یا نسخه های کرک شده سافت گذر را ندارد)

- پلاگین های قابل یکپارچه شدن با آفیس و Windows Mail برای کنترل بهتر آلودگی های ناشی از انها

- سازگاری کامل با ویندوز 8 و ویندوز 8.1 به صورت کامل



جهت فعالسازی:

هم می توانید از اکانتهای معمولی شرکت ESET که با EAV شروع می شوند استفاده کنید. هم می توانید از Username و passwordهای Trial استفاده کنید و هم می توانید از اکانتهای سایت novinupdate.com استفاده کنید. در صورت استفاده از اکانتهای معمولی شرکت ESET که البته پیدا کردن مورد معتبر آنها مشکل است نرم افزار شما تا تاریخ انقضای آن فعال می ماند که البته این اکاننتها زودتر از زمان انقضای خود بلک لیست می شوند و از کار می افتند.

در صورت استفاده از اکانتهای Trial آنتی ویروس شما به مدت 30 روز فعال می شود ولی در صورت استفاده از اکانتهای سایت novinupdate.com آنتی ویروس شما بدون تاریخ انقضا به مدت نامحدود فعال می شود.


نکات:

1- در صورت استفاده از اکانتهای سایت novinupdate.com بعد از فعال کردن دکمه Edit به روش گفته شده و یک بار آپدیت موفقیت آمیز آنتی ویروس، سیستم خود را Restart کنید تا نرم افزار بدون محدودیت زمانی Activated شود.

2- نسخه های کرک شده برای آپدیت آنلاین نیاز به Username و Password دارند که یا از سایت novinupdate.com می توانید تهیه کنید یا در اینترنت جستجو کنید. 

4- نسخه هایی که در بعضی سایتها به عنوان کرک شده ای که نیاز به Username و Password ندارد منتشر شده است طوری دستکاری شده اند که سرور آپدیت پیش فرض آنها روی سرورهایی از ESET تنظیم شده است که اولا آپدیت ناقص و آزمایشی ارائه می کنند و ثانیا حجم آپدیت دریافتی از آنها خیلی بیشتر از آپدیتهای اصلی و استاندارد است و همچنین احتمال از کار افتادن این نسخه ها و شناسایی نکردن بعضی ویروسها وجود دارد. 

5- جهت نصب بدون مشکل نسخه کرک شده نام فایل نصبی را تغییر ندهید.

6- وقتی از Username‌ و Password موجود در اینترنت که مدت دار هستند استفاده می کنید یک تاریخ انقضای لایسنس روی نرم افزار ظاهر می شود که تاثیری روی کرک بودن آن ندارد.




 

 


  • مدیریت نوین آپدیت